Sunday, 10 February 2013

Maulud ^^

Assalamualaikum ^^

Tak tau nk mula camner.. Hahaha...
Tapi malam ni nk citer sal perarakan Maulidur Rasul....
Memang suke la haritu sbb x payah blajar...
Nak larikan diri dari subjek BA je sbnarnye.. Huhu...
Maulud tu hari Khamis, so, start hari selasa, kitorang blatih la....
Memang rase x puas hati la, dgan guru pmbimbing xde, lelaki pulak,, entah la...
Pandai marah je, x pandai control lgsung...
Hari kedua blatih, ppuan mngalah la ngan lelaki, ikot je diorang...
Brape kali pusing padang entah.. Panas~
Esokan harinye, cg suh bkumpul pkol 7.30 pg, kononnye....
tapi, bergeraknye pkol 8.30 jugak...
Smpai kat tempat bkumpul, macam2 baju diorang pakai....
ade jugak yg klakar..  ter'over' pon ade...
Papepon, semangat tu penting kan... Niat pon pnting jugak.. Jangan semata2 nk btanding..
Otw berarak, memang semangat la,, tibe2 je barisan jadi straight, mase blatih, x la straight camtu sume...
Akhirnye smpai la kat padang besar, dah bnyak kontinjen yg smpai..
Pastu kan, ade kumpulan nasyid Now See Heart wat persembahan..
Suke giler2 r... Rase nk mlompat sbb nk tgok jelas... Boleh dgar je, xley tgok sbb ramai org sngat...
Smpai sini pulak.. Haish, lain yg nk citer, lain yg tulis.. Xpela..
So, majlis pun bmula la... Mula2 MB berucap pastu pnyampaian hadiah...
Dahla bmula ngan kategori sek.men dulu... Mmg bdebar la...
"tempat ketiga jatuh kepada.. Sek. Men. Agama Mahmudiah''
tempat kedua jatuh kepada Sekolah Menengah Kebangsaan Ajil''
"dan johan bg kategori sek men adalah...............kontinjen IMTIAZ!!!''
mase tu, drpd duduk, terus melompat.. Betapa hepinye...
Alhamdulillah :) syukurnye.... Berbaloi la berpanas mase blatih...
haha
ni gmbar2 time Maulud tu.. Ambik dari FB je kite.. huhu.. Kamera xley bawak...







Sampai di sini saje yep....
Wallahualam

No comments:

Post a Comment